Plattdeutsche Geschichten

#1 von Klaus Pfahl , 29.05.2010 17:52

Höflichkeit ist eine Zier.......

Dit is mal wer'n Weekenmarktgeschicht. Höflichkeit is mennigmal relativ, dat is man blos 'n Wort, un kummt up de Situation an. In'n Normalfall verholl ick mi na mien Menn'n höflich, mutt aber ook faaker mal de schlecht Lunn' van anner Minschen utsur'n.
Ick har dat iilig, wiel ick Versit' kreeg. Noch gau na den Börsenplatz, un 'n paar Widdeln koop'n. Ick stelle mi an den Stand, de Verkööpersche un een Kundin vertellten sück wat, dagegen is eegentlich ja ook nix intowennen, ick prootje ook gern mal biet inkoop'n.
Aber de beid' vertellten un vertellten, un vertellten, se funn' kien End'. Bi lütjen wur mi dat nu doch to bunt, wiel ick dat vandaag', illig har. Ick trippelte all van een Foot op de anne. Nu muß ick wat seggen "Ich hätte nur gerne mal ein paar Möhr'n, dann können sie weitererzählen." Mien Blick wär ook heel blied' un keinesfalls bösartig, meen ick.
Kundin: "Da hinten stehen doch noch Verkäuferinnen, rufen sie die doch!" Dabi keek se mi vergrellt an. "warum soll ich denn bis dahinten hinschreien, hier bin ich doch richtig."

De Verkoopersche wuß, wa se to doon har, un kümmer sück um mien Wuddels. De Kundin meente denn kiebig:"Es gibt höfliche und unhöfliche Menschen." Ick:"Das stimmt, ich gehöre zu den unhöflichen, ich bekenne mich dazu. Sie haben ja sicher andere Schattenseiten, die ich nicht kenne." As de Frau de Stand verleet, schüürte se mit hör Vörderrad vant Fahrrad an mien Been lang. Sie: "Entschuldigung". Ick smüsternd, nix für ungut, well van uns dree Frau 'ns nu unhöflich wär. Dat över natodenken, överlat ick Hör.
Un de Moral van de Geschicht, maak biet't Inkoop'n doch nich so'n böös Gesicht!

Autorin:
Anita Rabenstein, Wilhelmshaven

Die Erinnerungen verschönern das Leben,
aber das Vergessen allein macht es erträglich.

Honoré de Balzac

Klaus Pfahl
Admin

Das Bildnis des Dorian Gray
Kalenderblatt